dissabte, 7 d’abril del 2012

crochet (ganxet-ganchillo)

estic redescobrint el ganxet. sempre he fet cosetes, però darrerament he ensopegat amb el CROCHET XXL. la tècnica és exactament la mateixa però utilitzant fils/cordes de diàmetre gruixut i alhora ganxets ben grossos. he fet una comanda dels estris corresponents a http://gloriafontseca.com/blog, de CROCHETISMOS, agulles de fer mitja de Ø26mm i ganxets de Ø20mm, i fins que no m'arribin vaig practicant amb un ganxet del 5, que em va passar la meva mare, i llanes grosses.
de moment he fet un folre per a un pot i un cistellet cilíndric.
estoy redescubriendo el ganchillo. siempre he hecho cositas, pero últimamente he tropezado con el CROCHET XXL. la técnica es exactamente igual pero utilizando hilos/cuerdas de diámetro grueso y a la vez ganchillos gordos. he realizado un pedido de los utensilios que necesito a  http://gloriafontseca.com/blog,  de CROCHETISMOS, agujas de tejer de Ø26mm y ganchillos de Ø20mm, y hasta que no me lleguen voy practicando con un ganchillo del 5, que me pasó mi madre, y lanas gordas.
de momento he confeccionado un forro para un bote y un cestito cilíndrico.
 
ha estat gratificant fer-ho perquè treballar amb la llana gruixuda "cundeix" i la feina es fa molt amena.
ha sido gratificante hacerlo porque trabajar con lana gorda "cunde" y el trabajo es muy ameno.

3 comentaris:

  1. he trobat aquest detall de ganxet per la web, et passo l'enllaç, és bona idea per si has de fer algun regal a un RN! http://totallytutorials.blogspot.com.es/2010/08/crochet-pattern-how-to-make-baby-cocoon.html

    però no deixis el patchwork! no val això de fer-nos viciar i després abandonar-nos!!!...

    ResponElimina
  2. ei! moltes gràcies! i siguis qui siguis, no pateixis, el patchwork continua bullint!!!

    ResponElimina
  3. Hola!!! Soc la Lola!! aquest dissabte 21 faig un taller de ganxet amb roba . El dono jo. mira la pestanya de TALLERS en el meu blog. Si t'interessa...m'ho dius.
    Una abraçada!!

    ResponElimina