divendres, 20 d’agost del 2010

Gifts from Canada

Vaja, no trobo el moment d'actualitzar el blog, sempre surten imprevistos....o ganduleria. En fi, tinc un bon motiu per fer una nova entrada: la meva amiga Gayle em va dur del Canadà un Jelly Roll! I amés la seva mare, la Janet, una mega-quilter, em va regalar un dels seus llibres! Tot va començar quan la Gayle em va demanar si podria fer una nina (tipus Tilda) personalitzada en la seva mare, i després de fer-la patir pel retard, el dia abans que marxés al Canadà li vaig dur feta la nina "rèplica" de la seva mare. L'agraïment no podria ser millor: un Jelly Roll i un llibre de patchwork!!!
Uf, I don't find the moment to update my blog, always go out unforeseen....or laziness. So, I have a good reason to do a new entry: my fellow Gayle brought me a Jelly Roll from Canada! And also her mother, Janet, a mega-quilter, gave me one of her books! All began when Gayle asked me if it could do a personalized doll for her mother, and after I doing she suffer by the delay, the day before she went to Canada I gave her the doll done "reply" of her mother. The gratitude could not be better: a Jelly Roll and a quilting book!!!

Vaya, no encuentro el momento de actualizar el blog, siempre salen imprevistos...o gandulería. En fin, tengo un buen motivo para hacer una nueva entrada: ¡mi amiga Gayle me trajo de Canadá un Jelly Roll! ¡Y además su madre, Janet, una mega-quilter, me regaló uno de sus libros! Todo empezó cuando Gayle me pidió que hiciera una muñeca (tipo Tilda) personalizada en su madre, y después de hacerla padecer por el retraso, el día antes que se fuera a Canadá le traje la muñeca hecha "réplica" de su madre. El agradecimientro no podía ser mejor: ¡¡¡un Jelly Roll y un libro de patchwork!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada