dimarts, 4 de maig del 2010

reciclant...

No donis mai per perduda una peça de roba esquinçada, o tacada, o foradada. Fes-la útil! Encara li queda vida!!

Nunca des por perdida una prenda rasgada, o manchada o agujereada. ¡Hazla útil! ¡Todavia tiene vida!

Aquests pantalons, quan li va tocar usar-los a la meva filla petita, ja tenien els genolls amb l'aire condicionat instal·lat, és a dir: molt foradats. Vaig obrir els camals per l'interior, vaig fer aquestes flors amb vliesofix i després les vaig cosir a màquina amb un festó. Per rematar, vaig acotxar els centres amb un espiral. Després vaig tornar a cosir el camals i ...voilà! Peça reciclada!

Estos pantalones, cuando le tocó usarlos a mi hija pequeña, ya tenían las rodillas con el aire acondicionado instalado, es decir: muy agujereados. Abrí las piernas del pantalón por el interior, hice estas flores con vliesofix y las cosí a máquina con un festón. Para rematar, acolché los centros con un espiral. Después volví a coser las piernas y ...voilà! ¡Prenda reciclada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada